måndag, juli 28, 2008

Happy we are when we choose to wear the blindfold.

Efter 4 veckors semester i sådär-väder så tvingas man gå till jobbet igen, iförd svarta läderkängor och hårdimpregnerade kläder, lagom till solen väljer att verkligen visa upp sig. Det är helt oerhört segt. Jag vill bara att det fina vädret ska försvinna från jordens yta, eftersom det inte kom för två veckor sedan. Just nu tycker jag inte att det är "skönt med sol" och jag HATAR att sitta i en svart bil som har stått stilla i 8 timmar i 31 graders värme.

Måndagsklubben ikväll vet jag inte om jag egentligen vill gå till. Vi får se, blir iaf nyktert eftersom jag ska gå upp tidigt imorgon för att därefter spendera hela dagen på ett öppet fält utan skugga. SMHI varnar för rekordvärme, vilket känns oerhört fint. Jag menar, det gäller ju att njuta av solen nu, snart är det höst och rusk!

INTE TILLRÄCKLIGT SNART!

Inga kommentarer: