söndag, november 18, 2007

Happiness a´la Mode

Ibland kommer jag på mig själv med att låta tankarna passera in i det förbjudna området, återigen. Det förbjudna området innehåller mångt och mycket, smått och gott och nu på senare tid har det fyllts på ganska friskt. Jag slår mig själv på fingrarna, men ler samtidigt lite inombords. Det förbjudna området är visserligen förbjudet av en anledning, men ibland är det skönt att bara prata av sig med sig själv och leva det som aldrig blev av, att känna det som aldrig blev känt och att göra det som aldrig blev gjort.

Helgen spenderades uppe i de dalsländska urskogarna, där min gamle laddare hade ställt till med riktig skiva! Fantastiskt kul att få träffa en del av folket igen, och då särskilt de man inte sett sedan muck!
Ibland känner jag ett tomrum i bröstet och jag vet att det som saknas är mina logements-/plutonskompisar. Helgen har fyllt tomrummet riktigt ordentligt!

Mitt livs slutkommision hålls i januari, och jag kan inte vara mer nervös. Jag är ett konstant nervvrak och jag orkar snart inte mer. Men jag vet att jag har gjort mitt absolut bästa. Och det känns bra...

You pretend you're happy
That you've got it all!
But don't be upset If you fall on your knees
And beg like a dog!

Inga kommentarer: