söndag, augusti 24, 2008

Don´t second guess your feelings, you were right from the start.

Jag har valt att slänga ut en ansökan en sista gång, mest för att skapa ro i sinnet. Denna gången går jag in med en mer avspänd inställning och känner väl mer att det mest är "For the fuck of it", liksom. Vi får se hur det går, antingen så går det vägen eller så gör det inte det. Oavsett vilket så känner jag väl att jag kommer att få ett ordentligt closure på det hela.

Annars går livet vidare och jag trivs med det grundläggande, vänner, skola och allmän situation. Det som skrämmer mig mest är väl egentligen att en dag känna känslan av att ha gått vidare och kanske vetskapen av att någon annan också har gjort det.

Well, det är ju knappast munkar i Tibet, barnfamiljer i Tbilisi eller torskar i Kattegatt det här, så det ska nog gå bra till slut.

Dessutom måste jag tanka Conor Oberst nya, men det är snålt med torrents alltså. Vidare kommer dessutom ett nytt Franz Ferdinand-album och i September drar en nya säsong av Entourage in över USA. Fina fisken är väl inte helt fel uttryck?

Ikväll ska jag och Johan gå och se Arn. Synd att man inte castade Reese Witherspoon i någon schysst roll, det hade blivit småfränt, eller hur? ;-)

Inga kommentarer: