söndag, augusti 31, 2008

En vecka på Thess Hwita och Berga.

Så sitter man här i slottet och softar. Veckan som gick handlade om självutveckling och det var oerhört givande. Vi kördes ut i skogen och bodde ensamma under en gran i två dygn, utan kontakt med omvärlden i form av mobiler, böcker, osv.

Syftet var att vi skulle tänka och skriva kring några givna frågeställningar. Det var två annorlunda dygn som definitivt fick mig att tänka till på mig själv och min roll i allt. Sånt behövs då och då och är något som jag hoppas att vi kommer att få möjlighet till fler gånger.

Igår var det utgång och party, vilket innebär att man nu sitter och tar det piano här hemma. Jag har ledigt på onsdag, vilket förhoppningsvis innebär möjlighet till att dra sig in till stan och shoppa lite. Dessutom måste jag besöka Ikea och skaffa lite grejs!

Inga kommentarer: