söndag, februari 22, 2009

Hela världen är så underbar, när man är korkad, tom och glad!

Jag har bara stora ord att använda om helgens vinterbal. Det var makalöst, det räcker nog med det. Det var längesen jag höll mig uppe till halv 8 på morgonen. Typ studenten var väl sist. Nåväl, det var en oerhört särskild kväll.

Krunegård sjunger i Jag är en Vampyr; "Det var skönt med ett dåligt svar". Ja, det är ganska slående, även om ordet dåligt borde bytas ut mot något annat, mer passande. Vilket vet jag inte, men känslan vet jag allt för väl. Det är väldigt tråkigt, men inte oväntat. Men det är bara att gilla läget, i'm used to it!

Jag borde väl egentligen lösa upp knutar här och där, men istället kollar jag på HIMYM, Scrubs och lyssnar på en lastmängd med indie-pop. När ska man växa upp? Aldrig. Istället slänger man en blick ut på den blaskiga snön, trycker igång en skön rulle och öppnar lantchipspåsen. Det är ju helg!

Inga kommentarer: