fredag, oktober 16, 2009

Bulls on parade!

Jag vet inte vad det är, men jag kan fasen inte sluta lyssna på motherfucking N.W.A just nu. Och det känns jäkligt bra, lite som när jag är inne i mina RAtM-perioder. Lite ilska och aggressioner i lagom mängd mår man (väldigt) bra av, känner jag.


http://www.youtube.com/watch?v=uzMkk7XDOwc

Föräldrarna har varit på besök här uppe i helgen och det har varit himla trevligt. Skaparna skulle ju givetvis ränna runt på stan som sig bör och jag följde efter nästan hela tiden. Sen var det ju middag på kvällarna och i lördags var det musikal på kvällsschemat. Hairspray blev det och jag har fått mina ögon öppnade för ännu en underhållningsform. Live-musikal var oerhört häftigt, får bli mer sånt!

Idag har det vinkats av föräldrar, loppisen på Hötorget har återigen besökts och så även ett snabbt drop-in på gymmet. Snart är det dags att förgifta magsäcken med lite "fika" och kanske blir det en film ikväll. Är grovt sugen på att knäcka plasten på min nyinköpta Seven-dvd. Grymt bra film som det var grymt längesen man såg.


PS1: Hotmail är ett underskattat konversationsverktyg. Man blir alltid lika glad av att se att man fått post!
PS2: Nu börjar olika deadlines bränna mig därbak. Kanske läge att få tummen ur samma kroppsdel.
PS3: Proteinshakes är 5 gånger godare när de blandas med mjölk och inte med vatten.
PS4: Det är kanske för mycket begärt att ens rumskamrat ska städa våra gemensamma utrymmen nån gång då och då, när han knappt är här.
PS5: Jag har ungefär 10-15 unika besökare per dag. Ibland undrar man vilka ni är. Ibland är man ganska säker på att man vet.

Inga kommentarer: