torsdag, april 05, 2007

I have a cupboard with cans of food, filtered water and pictures of you.


Sådär, hemma igen efter nästan två veckor i Bogaland, där jag och mina kära kamrater har sett till att vapenstilleståndet mellan Midier och Kasurier upprätthölls. Nog om det, det var två veckor med en himla massa krångel och haverier i höger- och vänstervarv. Jag har blivit något kärvare än innan, och ännu något tröttare på lumpen. Igår var det tidig hemkomst och jag begav mig genast ut på stan för att uppdatera mina ytterkläder inför den stundande årstiden. Nya skor och ny jacka inhandlades, smutt som fan, Dubbelsidig Valient-jacka, och ett par svartvita läder-sneakers från Kim Jones. Älska tillfredställelsen, hata kontosmärtan. Vi lumpare har det knapert, oja.

1 kommentar:

Anonym sa...

förlåt men jag tror att jag MÅSTE koppa den bilden!