söndag, april 15, 2007

My landing gear detracts for flight.



I lördags var det flygpremiär!


Så jäkla gött med lite luft under vingarna igen och att återigen få sitta där uppe. Slängde på iPoden med lite The Knife - Heartbeats på 1200 meters höjd över Åled. Vilken känsla, det var längesen jag kände mig så välmående. Har även slängt in ansökan till TFHS (TrafikFlygHögSkolan) och ännu en rev är utlagd i sjön, får se om den nappar. Frågan är om jag borde anmäla mig till högskolan, eller kanske inte. Isåfall måste det hur som helst ske senast idag. Jag vet inte, känns onödigt att söka för sökandets skull. Jag känner just nu att jag inte riktigt vet vad jag vill läsa om det skulle bli i universitet, och då känns det kanske som ett bättre val att helt enkelt inte söka. Vi får se, jag har några timmar till innan bussen går iväg mot en ny vecka i Skövde, som förhoppningsvis blir najs. Vagnarna skickas ner till Skåne på tisdag, så det blir en vecka utan våra "Tanks". Härligt och skönt att komma ifrån de lite. Om vädret håller i sig blir det nog lite grillfest med kompaniet på onsdagen, jag hoppas på det bästa men räknar med det värsta, jag kan Skövdes väder.
Högskolan 2007, ptja, vi får se...

Inga kommentarer: