lördag, mars 15, 2008

The only way into the sun is walking, but you'd rather run.



Ja, då är det snart dags. About time, om ni frågar mig. Jag försöker lägga all oro bakom mig nu och gå in stenhårt för det här nu.

Jag måste verkligen nämna årets hittills bästa musiktankning, JayMay. Tack för headsupen, kära MA, det var välbehövligt!

iPod:en har börjat spela på sista refrängen, min kära vän är snart borta ur mitt liv och det är inom kort läge att börja leta efter en ersättare. Frågan är om jag ska fortsätta att hålla mig inom Apples bekväma (och cleana) ramar, eller om jag vågar tänka utanför lådan. Det är något som får ge sig, förslag mottages gärna!
.
CN är påväg hem nästa vecka och efter det ska jag göra en längre visit uppe hos honom under min lediga vecka. Great Success! Har verkligen väntat på lite ordentlig CN-tid, vilket nu verkar vara på intåg, fantastiskt förträffligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen till oss båda! Nu får vi hålla tummarna för varandra. Ses i maj :) //Max

we looked like giants sa...

Peppar peppar, ta i trä! Tack för sällskapet!

Anonym sa...

Tack för tipset om JayMay.. Du har för övrigt grymt bra musiksmak!