söndag, juni 07, 2009

Farewell to the fairground.

Sommaren börjar nu så smått veckla ut sig, och det känns rätt schysst. Hulstfred vecka 28, lumpen-återträff veckan innan och sen blir det hasta mañana. Det blir lagom för mig, lite välbehövd vila måste man ju ändå få in i schemat!

Helgen var rätt schysst, med en godkänd utekväll i Halmstad. Dessutom har jag lyckats fixa studentpresent till bror min och träffat min kära SN. Idag har jag botat min bakfylla med en rejäl kaffemage. Kanske inte jättesmart, känner jag nu. Men vad gör det när ultrakanonfilmer som "Freaky Friday" går på tv?

Fotbollens utveckling på det svenska nationella planet igårkväll var ju tråkig men oerhört väntad. Well, tack Danmark, nu slipper man slösa massa sommartimmar på fotboll nästa år. Vi hade väl ändå åkt ur i kvarten som vanligt.

Efter att ha börjat läsa bloggar mer frekvent nu än tidigare så känner jag att mitt bloggupplägg är lämpligt. Jag orkar inte med att skriva för mycket, och det känns som att det finns bloggar därute som innehåller en massa text mest för sakens skull. Det tycker jag personligen är ganska tråkigt.

Snart är det X2000-resa upp till skolan igen. Jag har att välja mellan att kolla på min nya TV-serie-drog "Green Wing" eller göra den där Förbannade Engelska-Läxan™. Ni som känner mig vet nog varthän det barkar...

Inga kommentarer: