onsdag, februari 17, 2010

Burn my body in a box.

Att leva i en kappsäck är både bra och dåligt. Låt oss fokusera på det som är bra; Man får möjligheten att se nya ställen, skaffa nya bekantskaper och träffa gamla bekantskaper! I veckan som gått har jag träffat både barndomsvännerna FP och MT och lumparpolaren JE. Kul som fasen och väldigt trevligt att få se gamla goda vänner som man inte har möjlighet att träffa så ofta. Bra häng!

Sen får man ju möjlighet att se sig om i olika städer i vårat avlånga land och det är alltid trevligt att vidga sina vyer lite grann. Efter Linköping är det Uppsala som står på tur. Sen blir det Karlskrona och Danmark. Ett sabla fläng!

OS-febern har nått mig och passar mitt nattugglande som handen i handsken, inga idrottsgrenar är sämre än någon annan och mitt idrottsintresse har ökat med flera hundra procent de senaste dagarna. Härligt med lite nagelbitande under några intensiva veckor!

Att kivas med läkare verkar bli min personliga paradgren framöver, tror inte det finns någon tävlingsklass i det, varken under Sommar- eller Vinter-OS. Synd, för jag börjar bli riktigt bra på den särskilda konst det är. En annan av mina paradgrenar verkar definitivt vara att missa alla-hjärtans dag. Fyra i rad! (...)



Veckans Film (Starring; Jordens näst vackraste skådespelerska enligt undertecknad)

Inga kommentarer: