torsdag, oktober 21, 2010

I balans och lite mer därtill!

Ibland känner man flytet. Det gjorde jag idag. Jag ställdes inför en saftig prövning, under övervakning av en väldigt erfaren man på området som jag skulle examineras i. Drygt två timmar varade pärsen och efteråt kunde jag pusta ut. Jag hade aldrig tidigare upplevt samma fokus, samma flyt, samma känsla av "här och nu" som jag gjorde idag. Det var extremt skönt och tillfredsställande. Jag vet ju att jag egentligen är bra, det var skönt att kunna bekänna den färgen när det gällde.

Efter ett skönt löppasss firas detta lite stillsamt i en ensam korridor tillsammans med tre sillmackor, två Krombacher, en liten påse Cashewnötter och mina favoritvänner Phoebe Buffay och Chandler Bing. Det förtjänar jag!

Och imorgon är det höstvinter i Uppsala. Happy-smiley-insert-here!

Inga kommentarer: