lördag, juni 23, 2007

Klart slut.

Justja,igår var det midsommar. Den firades hos jonas, tillsammans med en jädra massa polare ifrån min kära hemstad, och en massa polare från lumpen. Underbar midsommar som jag gärna gör om! Första midsommaren som jag uppskattat. Underligt.

I onsdags firades muck i göteborg och club wish, något som kanske egentligen inte hade varit hundra, men som fick en riktigt härlig avslutning! Tidigare under dagen var det avslutningsceremoni utanför kasern. Vitsord, priser och muck-dvd delades ut. Lite ledsen i ögat kände man sig, men det gick snabbt över när den efterlängtade marschen ut genom grindarna inleddes.

Imorgon drar 1:a stridsvagnspluton, Alpha Tango (- Robert Tenggren, den svikaren :P )
iväg till Stockholm på minikryssning till Tallin, men redan ikväll kommer Ursin hit för att slå följe med mig till Göteborg imorgon! Trevligt trevligt!


PS:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=663940

Jag skrattade nog i 6 minuter av den här artikeln...

Inga kommentarer: