tisdag, december 16, 2008

I hear the good girls die.

Respekten för gamle Gurra W sköt i höjden hos mig igår när jag för första gången fick se klippet när han dodgar de två irakiska skorna som kastades mot hans amerikanska nylle. J*vlar i taket sicken reaktionsförmåga gubben har! Kanske är han van vid det här laget och helt enkelt har övat upp sina skills över tid? Hur som helst, massa med props till presidenten!

Vidare intresserar jag mig lite grann för det här nya dejtingprogrammet som syftar till att hitta en pojkvän till det kaos som heter Linda Rosing. Eller ja, det är väl inte programmet i sig som intresserar mig. Det är väl mer vad det är för snubbar som faktiskt anmäler sig till programmet.

"Alla som är sugna på ett förhållande med en botoxad och allmänt förstörd B-kändis som spelat in mjukporr räcker upp en hand!"

Jag slår vad om att Linda kommer få det svårt med att hitta en vettig karl bland alla pappskallar som tycker att deltagande i ett dylikt program är en bra idé...

Tentan närmar sig med stormsteg, jag har resignerat.
Julklappar är köpta, jag är nöjd.
Nyår är kirrat, jag är lättad.
Insikter faller i mitt knä, jag tackar och tar emot.

Slutligen, Day & Age är fasen det stabilaste albumsläppet i år. Många tycker det är mediokert, men jag hävdar envist motsatsen, riktigt fräscht faktiskt!

Inga kommentarer: