torsdag, januari 15, 2009

Poor old Granddad, he spoke of women's ways.

Föregående helg fick jag bekräftat att det första av mina nyårslöften verkar ligga rätt i både tid och rum. Varför lägga energi på känslor och uppvaktning av det motsatta när man ändå inte får något tillbaka?

Neä, usch. Efter en väl godkänd tenta och en nyligen inlämnad hemtenta så är det ganska gyt att kunna luta sig tillbaka och bara känna lugnet en kort stund. Då finns ju möjligheten att öva på mitt andra nyårslöfte. Ackorden börjar sitta och fingerfärdigheterna ökar. Det enda orosmomentet är mina grovt ömmande fingrar. Well, det är väl en vanesak, I guess.

Mitt tredje nyårslöfte går ganska bra. Hittills har jag lyckats undgå en hel del frestelser, men ibland är man svag för suget.

Till helgen kommer brorsan upp på besök och det kommer blir riktigt kul!
Och på måndag flyr jag. Det ni!

Inga kommentarer: