fredag, januari 02, 2009

Post 2008

Ännu ett år har gått och jag sätter mig ner i soffan här hemma och går återigen igenom ett års sms-skörd. Året har varit väldigt händelserikt, något man lätt glömmer bort visade det sig. Att spara ett års sms är riktigt intressant och tar man sig väl tid att läsa igenom allt så får man en väldigt skön recap av de senaste tolv månaderna.

Jag hade ett fantastiskt jobb i våras, jag hade en underbar sommar med sol, stranden, fester och allt som hör därtill, jag har fått en massa nya vänner och tyvärr tappat någon, jag har flyttat till storstan och påbörjat en fantastiskt givande utbildning.

Jag har blivit ett år bättre och det känns faktiskt riktigt härligt att stå på startlinjen inför 2009. Ett oskrivet blad ligger framför oss och det finns inget som just nu känns bättre!

Några har föreslagit att jag borde byta namn på bloggen, men neä. Jag trivs med Post 2006, av många anledningar. Framförallt för att 2006 var en vändpunkt för mig på så många olika plan. Det symbolvärdet i att allting slutade och började 2006 är en ständig påminnelse om var jag kommer ifrån, var jag är och vart jag är påväg.

Nåväl, välkommna till 2009, inget är omöjligt!

Inga kommentarer: