fredag, februari 08, 2008

Onani är sex med någon man verkligen älskar.

Inledningsvis vill jag återkoppla till mitt förra inlägg med en ny artikel från DN.se.


http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=741083


Man står väl alltid sig själv närmast, eller hur? Detta verkar gälla oavsett geografisk eller etnisk tillhörighet. Frågan är hur nästa regering kommer att se ut, och hur länge Putin kommer hålla sig i kulisserna med styrdonet tätt tryckt mot handflatan.


Nu har beväringsmannen legat inne i två veckor, och jag tycker allting är skitkul. Mitt jobb har knappast blivit tråkigare, plötsligt har jag "riktiga" saker att göra, att planera inför och att hjälpa till med. I syfte att bibehålla lite distans till soldaterna har jag "hemligifierat" mitt internet-alter ego. Facebooken är låst för vänner, alla namn är borttagna från sidor och bloggen är lite mer dunkel än tidigare. Vi får se hur länge det håller.

I helgen blir det utgång som det verkar just nu. Peyron ringde och kollade vad som händer, tydligen är Tingvall hemma i byn och då får man ju ställa upp!

Igår var det fika med Noaksson, och det tycker vi ju alltid om. Nästa gång är det hon som bjuder, mitt fikaläge är alltså riktigt göttigt med andra ord!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Det är faktiskt lite roligt att vara anonym.. och så gillar jag onani.