torsdag, februari 21, 2008

We Won't Need Legs To Stand


Ångestens berg och dalbana rullar vidare och i början av veckan fick jag ett ganska bra besked ändå må sägas, blandat med lite skit. Vi är bara runt 10-15 pers kvar i struten nu, vilket ger ganska schyssta odds. Däremot kommer vi alla bli tvungna att genomföra en komplett medicinsk undersökning igen, vilket innebär två dagars tester och vecka 8, år 2007, all over.
.
Igår sprang jag 5 km på 21 minuter, vilket känns riktigt bra, träningen ger resultat. Nu ska jag lägga nån vecka på intervallträning för att bygga hjärtmuskel och mjölksyretålighet. Träningslusten är verkligen tillbaka med besked! Dessutom är en stor del av mitt vanliga sötsug som bortblåst, vilket bådar gott inför Beach ´08.
.
Den här veckan har mina duvungar varit lediga, vilket har inneburit en ganska bekväm arbetssituation. Mycket fys, planering och förberedelser. Samt långhelg som börjar nu.
.
Göttigt!
.
Till helgen kan man ju fråga sig vad som händer, det gör jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt! Jag håller på dig!. Är det inte så att det räcker med att genomföra medicinska testerna med godkänt resultat längre? Vad åkte du på sist?

mvh / Özcan