fredag, mars 13, 2009

Burn me up and spread the parts.

Idag kom jag så äntligen till insikt. Egentligen har jag haft det på känn oerhört länge, men har envist och naivt valt att tro på motsatsen. Men idag var det oundvikligt på alla håll och kanter. Idag slängdes bevisen i mitt ansikte, så hårt att näsblodet var nära förestående. Idag fick jag verkligheten svart på vitt.

Yta är allt.

Så är det och så kommer det alltid att vara. Jag verkar vara något sen med denna insikt, men hädanefter är den även min, och ytan kommer att vara det viktigaste även för mig. Personlighet, djup och innehåll är inget jag längre kommer lägga någon vikt vid. Jag ser inget syfte med det längre, det har aldrig fungerat. Yta är allt.

Tiger lou - Horray Horray säger allt, som vanligt. Nu blir det fan inget mer på ett tag.

Inga kommentarer: