torsdag, mars 12, 2009

Can't you tell that it's well understood?

Det är typiskt att man ska gå och bli brakförkyld en vecka innan man ska hoppa in i massa medicinska tester. Riktigt dålig tajming, här missar jag ambitionen helt... Tenta imorgon och jag ska börja plugga idag, kanske. Eller ja, jag borde det. Vi får se. Jag är helt ointresserad och oengagerad.

Det har blivit mycket musik på sista tiden. Det är så jag funkar, när saker och ting är jobbiga och det är svårhanterat så sköljer jag ner det med tonvis av album. Det har blivit en del Elliot Smith den här gången, XO och New moon är grymma skivor!

Imorgon är det även fest här, med After-Ski-tema! Hoppas det blir dajligt.

Hittade ett vackert klipp med just Elliot Smith från Musikbyrån på Youtube. Håll till godo:


Inga kommentarer: