torsdag, juli 02, 2009

Rotary!

Då har sommaren startat med några varma veckor i lkpg. Riktigt kul att få stifta bekantskap med stället och det framtida yrke jag seglar mot. Allting känns riktigt toppen och idag var det grädde på påskägget när vi fick flyga både jet och helikopter. Det var helt j*vla underbart och särskilt helikopterturen var fullkomligt lysande. Det är med uppriktig lycka jag ser på min yrkesframtid.

I min nära framtid så har jag lyckats få ledigt för att åka till Hultsfred med Putte och det kommer bli riktigt kul. Många bra band och ett bra sällskap lovar många Good Times™!

I Augusti blir det några veckor ledigt nu när min sommar plötsligt kastades om och jag får börja planera så smått för det. Vad kan vara schysst att hitta på då?

Bjuder er på en liten film som till del förklarar min helikopterupplevelse idag:

Inga kommentarer: