torsdag, juli 08, 2010

Turn me back into the pet, that I was when we met.

Jag har ett väldigt bra sommarlov just nu. Saker att göra på dagarna, kompisar att träffa och kvällar att utnyttja. Kommande helg beger jag mig till Skövde och nästa vecka är det åter Uppsala!

Ändå kan jag inte låta bli att tycka att det är något som känns annorlunda och konstigt. Jag går hela tiden omkring och är otålig och ofokuserad. Infall kommer över mig och känns bra, men blir helt fel, även om det inte bara är jag som är att skylla. Men gud, vad jobbigt det känns. Troligtvis helt i onödan. Jag är så förutsägbar.

Sådana infall lägger jag (för) mycket tid och tankeverksamhet på, samtidigt som jag undviker att lösa ut förberedda saker som jag planerat för sommaren under hela våren.

Ikväll är det Björn Ranelid, till helgen är det VM-final, nästa vecka är det Johnossi. Det ÄR ju ett bra lov!



Men det här med att "blogga" har blivit alldeles för komplicerat, om ni frågar mig.

Inga kommentarer: