söndag, mars 04, 2007

Veckoslut - Veckostart.

Ännu en helt intelligensbefriad söndag är till ända, och om en kvart drar vi återigen upp längs en snorhal nissastig, för en ny vecka i stan som ingen behövde. Det kommer bli en najs vecka, med plutonsfest inplanerad på onsdagkväll. Då blir det rajtan tajtan, och kommer lätt satsa på att supa minst ett befäl under bordet, vilket jag med all säkerhet kommer misslyckas grovt med.
.
Låt oss hoppas att den här helgen har gett någonting, jag vill det och känner det innerst inne. Det var en förhållandevis bra helg, till skillnad från senast. Men anyhow helst känner jag mig ganska uppgiven angående både det ena och det andra, det finns inte mycket jag kan göra åt min situation och det är jävligt frustrerande. Menmen, det får gå som det går, det har det ju gjort förut.
.
.
Ha en bra vecka!
//Simon - Som gärna ser att det lyser till ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

uppskattar verkligen dina söndags-kvälls-buss-sms-tips. Saw 3 nästa helg då.