lördag, mars 03, 2007

Backwards simulant.


Allvarligt, jag måste sluta trycka ner sjukdomar med piller, feber mår bäst av att verka ut. Att jag aldrig lär mig. Nåväl, nu får jag istället tugga i det sura gräset för det, men vad gör man inte. Vad man inte gör vet jag i och för sig, och det grämer mig något fruktansvärt, ska det vara så svårt? Tydligen ska det det och jag spyr på mig själv hela vägen hem.
.
'Nough said, i veckan var det konstant krig, med enbart kvällstjänster som samtliga sträckte sig över 22-snåret. Lite seg i kolan får man allt känna sig såhär på veckoslutet.
.
Get on your dancing shoes
There's one thing on your mind
Oh, been there looking for you
Sure you'll be rummagin' through
Oh and the shit, shock, horror
You've seen your future bride
Oh, but it's oh so absurd
For you to say the first word
So you're waitin'n'waitin'n...
.
The only reason that you came
So what ya scared for?
Oh don't you always do the same
It's what ya there for, don't ya know..
.
Verkligen. Än en gång så kommer Arctic Monkeys tillbaka och sätter ord på mig. Ibland underbart, ibland tyvärr. Idag mer tyvärr än något annat.

Inga kommentarer: