söndag, februari 25, 2007

(S)no(w)!

Allvarligt talat, finns det något värre än en decimeter snöslask och 2 plusgrader? Tror inte det va.

I fredags kom jag hem efter två dagars intensiva tester i Stockholm. Jag överdriver inte när jag säger att allting på hela min kropp har undersökts och analyserats. Helt sjukt, men på det stora hela nöjd med mina prestationer. Tyvärr hade dock min högra trumhinna dålig elastisitet, vilket innebär att den var dålig på att tryckutjämna. Kommer nog falla på det, men vi får se. Besked väntas vecka 10.

Annars har helgen inte inneburit någonting. Har inte träffat en enda kompis, inte gjort något konstruktivt och genomlidit ännu en schlager. Oerhört inspirerande. Något som däremot är inspirerande är en påse cashew-nötter. Mums.

Ny vecka i Skövde på G och ja, inget speciellt. Kriget fortsätter med oförminskad styrka.

Inga kommentarer: