tisdag, februari 13, 2007

"I'm happy just because ..."




Ja du, igår var jag i STHLM och snackade med en trevlig farbror som var psykolog, en kille från Steninge som gått och blivit stridspilot och en äldre man som flög helikopter. Dessutom gjordes det ett DMT-test som enbart RekryC och gud vet vad det innebär. Men vid slutet av dagen blev jag inkallad till den trevliga farbrorn som meddelade mig att tillsammans med mina resultat från den 10:e januari så har jag presterat starka reslutat och att jag nu ska boka tid för flygmedicinsk undersökning. Jag är vidare, och tillhör de 5% av alla sökanden som uppfyller samtliga mentala och psykologiska krav för att få sätta sig i en JAS. Jag är så glad att jag är helt nollställd, allting är helt absurt. Endast en ribba kvar, den kanske svåraste för min del. Nu ska jag leva hälsolivet Allan och bara vara nyttig och satsa stenhårt på det här. Jag ska aldrig kunna säga till mig själv att jag inte gav allt.

Inga kommentarer: