söndag, februari 18, 2007

slutlovat.

Jaomen, då var den sista lovdagen slut dårå. Var på träningskompaniet idag och gick dit med en jävla inställning, och klarade fredagens fyskrav på 3 km. Hur skönt som helst, nu vet jag med all aäkerhet att jag klarar det utsatta kravet! Helskönt som sagt.

Tack för igår Sofie, du lyfte min blick lite där angående det ena och det andra! Kanske inte borde måla fan på väggen per automatik. Hoppas bara att det går vägen, jag vill och behöver det.

Nu bär det snart iväg för en av de viktigaste veckorna på länge. Hela den här våren är ju helt sjukt ödesbetonat, men jag tar det ändå med ett behärksat lugn. Det får gå som det går, hursomhelst så kommer saker och ting lösa sig tids nog.

Vi hörs till helgen, take care.


PS: Förresten, innan jag drar. Det här är kärlek:

http://www.youtube.com/watch?v=qikRcAiCtKM

Inga kommentarer: