torsdag, februari 15, 2007

I see your frown and it's like looking down the barrel of a gun.


Igår var det alla hjärtans dag, en dag som oftast brukar passera obemärkt förbi. Igår var däremot ett litet undantag. Fikade med Lovisa, riktigt mysigt och hoppas på en repris alt. fortsättning! :)

Annars har jag fortsatt knarka "Heroes" (http://www.nbc.com/Heroes/) och träna inför nästa vecka. Hörde att det varit sjukt lite ansökningar i år, och det känns ju helt ok, kanske man har större chans att komma in då?

Nåväl, imorrn åker mina päron (och bror) iväg till fjällen och huset på mastensväg är tomt, sånär som på en ångestfylld, nervös men samtidigt upprymd stridsvagnsgruppchef som inte riktigt kan släppa att han faktiskt hade en bra alla hjärtans dag. Det har nog aldrig hänt tidigare.

Sa jag att Walk The Line-soundtracket går på repeat i mina lurar? Knner mig lite old, men ack så comforting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sluta dissa min då. weeping willows nya är ute nu. har aldrig varit största fanet men magnus röst är träffsäker. (vill ha tips tillbaka)

Anonym sa...

yo! publika kommentarer tack.