lördag, februari 03, 2007

El Premiere Grandiosa.

Ja, då var det premiär för min första riktiga blogg. Tanken på att ha en blogg skrämmer mig lite faktiskt, jag har inte tid egentligen och jag har någon sorts föreställning om att hela grejen med bloggande går ut på att slänga upp tusentals med inlägg i veckan, med humoristiska och djupa tankar kring livet och ingenting. Det är något jag kommer få det kämpigt med av flera skäl.

  • 1. Jag har ingen tillgång till varken fritid eller datorer på vardagarna.
  • 2. Jag är även sjukt odisciplinerad när jag är hemma på helgerna, som en följd av livet jag lever uppe i Skövde. Det tenderar att gå ut över saker som kanske inte känns prio 1, 2 eller 3.
  • 3. När jag verkligen känner att jag har något att säga så är det oerhört svårt att få ner det i text så att den gör tankarna rättvisa. "Det svenska språket är för fattigt" är en vanlig och enkel bortförklaring som många använder sig av, så även jag.

Nåväl, jag ska göra så gott jag kan, låt skumpan flöda och applåderna hagla "Post 2006 - Lite Djupt, Lite Grönt, Lite Yta." är härmed invigd!

Inga kommentarer: