lördag, februari 17, 2007

...And the chase is all you know.


Ibland undrar jag om jag kanske feltolkar saker och ting med mening, att se händelser och saker på sätt som inte finns för andra. Kan det vara så att det är något jag utvecklat över tiden, i takt med att jag blivit äldre? Mycket möjligt, men det är inte intressant. Vad som är intressant är att jag börjar bli riktigt trött på mig själv och mitt jävla önsketänkande. Det får tamejfan vara nog med det nu.
..
Sure, det har jag sagt innan, men den här gången måste jag mena det och det känns som att the botten fanimej is nådd. För att jag överhuvudtaget skall reagera från och med idag kommer det krävas en jävla slägga. Men jag känner mig själv för väl.
Heroes kan jag inte sluta prata om, en sjukt bra serie som kommer börja på canal + film1 inom kort. Synd att jag inte har den kanalen, men tur att jag redan sett de första 13 avsnitten! 'Nough said, go watch it now.
..
Fika med Sofie, det var alldeles för länge sen!

Inga kommentarer: