söndag, februari 18, 2007

The blood runs red down the needle and thread.




Att sy kan mycket möjligt vara det tråkigaste man kan göra en söndag som denna. Likväl måste det göras, precis som att diska, städa, slänga skräp, packa och träna. Usch för söndagar och usch för söndagar utan en familj som gör allting åt en.
.
Nåväl, lovet är över för den här gången och imorrn börjar kriget igen. Det var ett lov klart över nollstrecket och ett lov som kanske har mer att ge. Igår var jag hos Ola på födelsedagskalas, enda nyktra på stället och kände för första gången hur fokuserad jag är inför veckans prövningar i huvudstaden. Fysatan vad jag ska klara 3 km på 12:45 och fysatan vad jag ska göra mitt allra bästa. Jag ska springa tills jag spyr.
.
Simons favoriter just nu:
  1. Nintendo Wii (Oväntat kul och ett givet partytrick)
  2. FOX-kolor (Godis är onyttigt, knark är karaktärsdanande)
  3. En mamma med symaskin (Jappjopp)
  4. Civilization III (Sjukt kul att leka ond diktatur med världsherravälde på dagsprogrammet)

Inga kommentarer: