söndag, maj 20, 2007

Friday nights have been lonely, take it slow but don't warn me.


Igår var det utgång med start i Mareds lånelägenhet, trevligt i vanlig ordning! Calle visade upp sitt imponerande partytrick inför en mållös publik, Sofie vägrade ta tag i sitt ciderliv, och jag fick i mig en hel del Mythos. Runt 2330 drog vi in till Caféet där resten av kvällen tillbringades, innan taxi hem togs med Martin, Ellen och Ola. En finfin kväll med lagom mycket av det mesta, helt klart. Idag tog jag tag i min kropp och sprang en runda i skogen. Såhär på försommaren är det något utav en religiös upplevelse från min sida. Allting är ljus/klargrönt och skogen är full av liv. Underbart att känna löparskorna mot djurstigens upptrampade barr.

Ikväll har även den helsvenska publiken fått sig ett avslut av OC, hoppas det smakade. Jag tog mig en flygtur med far min istället. Det avsnittet är ju old. Men bra!

Inga kommentarer: