måndag, maj 21, 2007

Kvällskaffe.

Nyss hemkommen från Espresso House, där jag haft några trevliga timmar tillsammans med Sofie! Härligt att träffa en av mina favvo-tjejer. Alldeles för längesen vi sågs, och mycket hann vi snacka om. Var skönt att få prata av sig lite och att få lyssna lite. Finns inte många som jag kan prata med på samma sätt som med henne. Guld värt!

Känner verkligen mer än någonsin att nu får det fanimig vara. Jag ska sluta tänka i samma gamla slitna banor, och enbart foka på mig själv. Det blir absolut bäst så. Kanske får jag lite lugn och ro för mig själv, att kanske låta mig själv få lite vila och lite distans. Japp, så får det bli! Som jag sagt tidigare, nu kommer det krävas slägga/motsv. för att skapa en reaktion.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är rätt. don't let 'em get to you. Jag ska också ta tag i mig själv och mitt (snart).

Anonym sa...

danke, och du, det tycker jag verkligen. Du vet hur du kan nå mig om du behöver prata av dig.