lördag, maj 26, 2007

Some folks are born made to wave the flag.


En veckas lov har varit guld värt! Har träffat en massa folk, fått en massa nyttigheter gjorda, blivit med tand och blivit av med tandställning. Däremot hade det gärna fått vara en dag längre, så man slapp missa stures bal.

Igår var det frukost med Legis hemma hos honom. Min Entourage-blockad bröts, och hipp-happ så hade jag alla 3 säsongerna på min iPod. Attans, nu har jag ännu mer TV att titta på. Kvällen som följdes spenderades hos Calle, med musik, Youtube och öl. Därefter hängdes det på Caféet all night long. Schysst!

Veckan som kommer blir de sista dygnen jag gör i 122050, min kära lilla stridsvagn. Uppdraget är att separera två etniska grupper som bårkar, och upprätta en stabil fredsprocess. Vi får se hur det går med det.

Följ mig och mina polare på:

Inga kommentarer: