onsdag, maj 23, 2007

If the silence takes you, then I hope it takes me too.



Jahop, då var man äntligen befriad från sin tandställning, en djävulens inrättning i min mun sedan 2½ år tillbaka. Känns helt sjukt, och det känns ännu sjukare kombinerat med min nya tand. Härligt att allting äntligen är färdigt, har bara 2 återbesök kvar. Igår var det ullared tillsammans med min mor, ett ställe som aldrig upphör att fascinera mig. Inte för att jag köper så värst mycket, blir mest engångsgrillar och dvd-filmer, men du vet, allting är ju så mycket och sådär stort.


Idag är det 4 timmars "arbete" på konsum som gäller efter en härlig onsdagsmorgon som faktiskt har varit mer produktiv än väntat. min lumpenfilm är så gott som klar och jag är faktiskt helnöjd med resultatet, hoppas de andra också blir det!


Har fallit ner i en Death Cab-period här nu, och det rimmar ju illa med min nya livsinställning. Det är svårt att vara nonchig med Ben Gibbard i öronen. Jag tvångslyssnar därför på The Long Blondes, Sahara Hotnights nya album och gamla trogna Arctic... Now, thats dependable!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, bra musiksmak där!