torsdag, maj 01, 2008

Breaks over!

Jaha, då var min paus från bloggvärlden bruten för den här gången. Jag vet inte varför jag passivt valde att inte skriva något på ett tag. Jag kände väl att det behövdes, och det gjorde det. Men nu får det vara slut på dumheterna.

Sen ni senast hörde av mig har det hänt lite av varje. Jag har varit i Oslo och hälsat på CN, jag har fyllt år, jag har köpt löjligt mycket kläder inför sommaren, jobbet har fortsatt med oförminskad styrka, kära OL och CS är hemma från sina resor. Och nej, jag har ännu inte fått några besked om min utbildning. Jag är något irriterad över det, och ämnar åtgärda bristen på information nån gång nästa vecka. Dessutom har flygsäsongen inletts och jag hyser stora förhoppningar om att helgen kommer bära med sig en hel del flygande.

Vidare har jag slagit personligt rekord på milen, en ganska blodigt kuperad bana på galgberget utgjorde prövningen och jag gick i mål på ofattbara 41:56. Ysch så nöjt det känns i magen!

Igår var det vårfest på mässen, vilket var ritkigt trevligt. Det är alltid kul att få slänga på sig lite finare kläder och det här var första gången för mig att bära en guldbeprydd uniform, med skärmmössa, vita handskar, guldbälte och allt.

Inga kommentarer: