måndag, maj 05, 2008

Här ska sprängas!

Ja, dagen var en dag i ett explosivt tecken. Mitt ute i ödemarken sköt, sprängde och pangade vi en himla massa. Det var ju riktigt roligt och lärorikt, och snabbt gick tiden ute i skogen. Givetvis låg solen på ganska ordentligt och snart lade sig en blossande röd färg över hals, nacke, läppar och näsa. Morgondagen och övermorgonen skall jag också spenderas utomhus, så det kan nog vara på sin plats att börja skicka på lite solskyddsfaktor över mina nakna kroppsdelar.

Efter en snabb kvällsmat och packning så bar det av mot Squashhallen för min veckovis återkommande dust mot OL.
Kvällens match var löjligt jämn och det var två trötta kroppar som chillade i bastun fram till halv nio-snåret.

Tanken var att jag skulle kolla på 100 höjdares säsongsavslutning, men det blir bara för outhärdligt för mig när man för ihop Sveriges värsta karaktärer med USA:s. Jag lyckades stå ut i 3 minuter innan mitt pekfinger självmant ändrade kanal. Mitt pekfinger avskyr pinsamheter, särskilt på TV.

Inga kommentarer: